DPD România, unul dintre cei mai importanți jucători de pe piața locală de coletărie și curierat expres, are, începând cu luna martie, un nou director comercial. Răzvan Tudor vine cu o experiență de peste 18 ani în dezvoltarea și implementarea de strategii comerciale, cumulată în companii importante precum Heineken sau Coca-Cola HBC.
Noul membru al echipei de top management DPD România este absolvent al Universității Politehnice din București și deține o certificare de specialist în marketing, obținută la Londra.
Înainte de a se alătura DPD, Răzvan Tudor a ocupat funcția de Head of Modern Trade în cadrul Heineken România, respectiv Commercial Excellence and Business Developement Director la Coca-Cola HBC.
”Îi urăm bun venit lui Răzvan în echipă. Suntem siguri că know-how-ul și expertiza demonstrată timp de 18 ani își vor spune cuvântul și vor genera rezultate vizibile în strategia comercială DPD. Anul acesta este extrem de important pentru noi. Am anunțat investiții, dezvoltare de noi servicii – atât pentru clienții B2B, cât și B2C, astfel că directorul comercial ocupă o poziție cheie în echipa noastră”, declară Lucian Aldescu, CEO al DPD România.
În calitate de Director Comercial, Răzvan Tudor coordonează echipa de specialiști DPD în vânzări, marketing și strategii comerciale.
”Am avut parte de o primire entuziastă, din partea unor profesioniști orientați spre rezultate. Sunt convins că vom face echipă bună împreună, obiectivul nostru comun fiind dezvoltarea și rafinarea continuă a business-ului DPD”, declară și Răzvan Tudor, noul Director Comercial al DPD.
DPD România este unul dintre cei mai mari curieri de pe piața locală, cu afaceri de peste 20,5 milioane euro în 2015, în creștere cu 23% față de 2014. Pe fondul investițiilor în extinderea capacității logistice, a evoluției comerțului electronic, dar și a noului serviciu de livrare de paleți, compania anticipează pentru acest an creșterea livrărilor cu 35% și a cifrei de afaceri cu 30%, comparativ cu 2015.
COMMENTS