- PENNY deschide două noi magazine în Râmnicu Sărat, județul Buzău și în Brezoi, județul Vâlcea.
- Design-ul magazinului reflectă rebranding-ul PENNY., precum și noua platformă de comunicare „Economisim bani, nu dragoste.„
- Noul PENNY oferă soluții simple, adaptate stilului de viață alert, precum produsele ready to eat, dar și cele semipreparate, refrigerate sau congelate.
Rețeaua PENNY s-a extins cu un nou magazin în Râmnicu Sărat, județul Buzău și în Brezoi, județul Vâlcea. Astfel, rețeaua ajunge la 267 de spații deschise în România.
Noul magazin PENNY din Râmnicu Sărat este situat pe strada Lalelelor, Nr. 7 și are un spațiu de vânzare de 859 m2. Magazinul dispune de 75 de locuri de parcare, dintre care trei dedicate persoanelor cu dizabilități, și de patru case de marcat. Cei 14 angajați îi așteaptă pe clienți de luni până sâmbătă între 7:30 și 22.00 și duminica între 8:00 și 20:00.
Magazinul PENNY din Brezoi, situat pe calea Eroilor, Nr. 135, are un spațiu de vânzare de 828 m2 și poate fi vizitat de luni până sâmbătă între 7:30 și 22.00 și duminica între 8:00 și 20:00. Acesta dispune de 46 de locuri de parcare, dintre care două pentru persoanele cu dizabilități și de patru case de marcat. Echipa este alcătuită din 14 angajați care îi așteaptă cu drag pe clienți la cumpărături.
Design-ul noilor magazine este nou și primitor, iar sesiunea de cumpărături pentru clienți este îmbunătățită datorită zonei extinse pentru produse proaspete, mărci proprii pe gustul românilor, dar și datorită semnalizării mai vizibile a promoțiilor și a categoriilor principale de alimente. În plus, noul PENNY oferă soluții simple, adaptate stilului de viață alert, precum produsele ready to eat, dar și cele semipreparate, refrigerate sau congelate.
O altă componentă importantă a formatului PENNY este grija pentru mediu și comunitățile în care compania își desfășoară activitatea zi de zi. Multe dintre magazinele nou deschise dispun de funcționalități care le fac prietenoase cu mediul, precum frigiderele cu uși pentru reducerea consumului de energie sau sistemele de iluminare pe bază de LED în interior și panourile fotovoltaice sau acoperișurile verzi in exterior. Discounterul optimizează în mod constant constant formatul magazinelor și se adaptează noilor comportamente de consum pentru a le oferi clienților o experiență de cumpărături mai plăcută.
COMMENTS