PENNY, unul dintre cei mai activi retaileri din România, implementează un program de cashback disponibil în toate magazinele din țară. Clienții PENNY pot retrage numerar de la casă când își plătesc cumpărăturile, iar valoarea maximă a tranzacției este de 200 de lei.
PENNY a introdus serviciul cashback în toate cele 338 de magazine din România. Acest sistem de retragere numerar la casa de marcat este disponibil pentru toate cardurile de credit sau debit care au această opțiune activă.
Clienții care vor să folosească acest serviciu nu vor fi condiționați de o valoare minimă a bonului de cumpărături pentru a putea retrage bani lichizi la casa de marcat. Suma maximă pe care clienții PENNY o pot ridica odată cu plata cumpărăturilor este de 200 de lei.
„Suntem foarte bucuroși să introducem serviciul de cashback în toate magazinele din țară. Este o premieră în domeniul retail-ului autohton și avem încredere că putem contribui la dezvoltarea acestui sistem în România. Ne dorim să venim cât mai mult în întâmpinarea nevoilor consumatorilor, iar sistemul cashback reprezintă un serviciu atractiv, deoarece le oferă clienților posibilitatea de a retrage numerar într-un mod simplu și rapid, fără să fie nevoiți să se oprească la un bancomat. În plus, serviciul de cashback ne va ajuta și în procesul de fidelizare a clienților”, a declarat Raffaele Balestra, CFO PENNY România.
PENNY este conceptul de succes al grupului german REWE și unul dintre cei mai activi retaileri din România, cu primul magazin deschis pe piața locală în anul 2005. Întreaga rețea este deservită de patru centre logistice situate în localitățile Ștefăneștii de Jos, Turda, Bacău și Filiași. În prezent, rețeaua PENNY în România este alcătuită din 338 magazine la nivel național și o echipă dedicată formată din peste 5.800 de angajați.
PENNY se află printre organizațiile de top care au primit titulatura de Angajator de Top (Top Employer) 2022 în România. Certificarea de Angajator de Top reflectă grija și angajamentul pentru echipă și performanțele în practicile de resurse umane.
COMMENTS