Rezultate Libra Internet Bank 2019 – creștere organică, parteneriate cu fintech-uri și active de peste 6,5 miliarde lei

Rezultate Libra Internet Bank 2019 – creștere organică, parteneriate cu fintech-uri și active de peste 6,5 miliarde lei

Libra Internet Bank și-a consolidat poziția pe piața bancară din România și a obținut un profit net de peste 115 milioane de lei, în 2019, cu 20% mai mult decât în anul precedent. Totodată, banca și-a reafirmat rolul de partener cheie pentru fintech-uri și a primit recunoașteri importante pentru calitatea produselor și serviciilor sale.

În 2019, banca a continuat să investească puternic în tehnologie și să rămână deschisă către parteneriatele digitale. Astfel, Libra Internet Bank a devenit prima bancă din România care a exportat tehnologie bancară în cadrul unui proiect internațional de plăți instant printr-o aplicație de mesagerie – Moneytou powered by Mastercard – și a pus bazele colaborării cu fintech-ul britanic Monese, concretizată la începutul acestui an. În același timp, Libra Internet Bank a investit și în extinderea rețelei teritoriale proprii și a deschis 4 sucursale noi, la Focșani, Cluj, București și Slobozia.

“Strategia noastră de nișă, cu o activitate de creditare responsabilă, în industrii ferite, și cu păstrarea unui echilibru permanent între canalele clasice și cele alternative a condus la rezultate foarte bune de-a lungul timpului. În condițiile unei răspunderi majore pe care o avem față de toți clienții noștri, această abordare reprezintă atuul care ne asigură, astăzi, agilitatea de business necesară pentru a putea răspunde rapid și eficient la schimbările din piață”, a declarat Emil Bituleanu, Director General al Libra Internet Bank.

În 2019, valoarea activelor Libra Internet Bank a ajuns la 6,53 miliarde lei, cu 20% mai mult decât în 2018 (5,46 miliarde lei). De asemenea, soldul creditelor a depășit 4 miliarde lei, în creștere cu 23% față de valoarea înregistrată în 2018 (3,25 miliarde de lei), iar soldul surselor a fost de 5,65 miliarde lei, în creștere cu 19% față de finalul lui 2018 (4,76 miliarde de lei). În același timp, rata de neperformanță a rămas la un nivel sub media pieței, cu o valoare înregistrată de 1,70%, la finalul anului trecut.

“Toate aceste rezultate au fost atinse cu ajutorul unei echipe puternice, cea a angajaților Libra. Am acordat o atenție deosebită colegilor din bancă, iar acest lucru ne-a adus și o recunoaștere oficială în mediul de business pentru unul dintre cele mai bune programe de employer branding din România”, a adaugat Emil Bituleanu.

Din perspectiva cotei de piață, Libra Internet Bank și-a consolidat poziția, printr-o creștere constantă, în ultimii ani. Astfel, dacă în anul 2016, valoarea cotei de piață a băncii era de 0.86%, la finalul anului 2019, aceasta a ajuns la 1.32%.

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0