RTB House, companie poloneză de retargeting cu prezență globală, care utilizează algoritmi de deep learning la nivelul tuturor proceselor sale, aniversează deja 5 ani de prezență și activitate în România. Este al cincilea an consecutiv în care compania înregistrează o creștere importantă. În 2017, creșterea veniturilor la nivel global este de 140%, iar pentru 2018 estimează o cifră de afaceri de 100 de milioane de dolari.
RTB House este una dintre puținele companii din lume care au dezvoltat și implementat tehnologii proprii pentru achiziția de reclame după modelul RTB (real-time bidding sau „licitare în timp real”), o soluție care permite cumpărătorilor de spațiu publicitar să participe în timp real la licitațiile inițiate. RTB House își ajută clienții (magazine virtuale, platforme online de anunțuri etc.) să-și multiplice vânzările pentru a-și atinge obiectivele pe termen scurt, mediu și lung.
România se află printre primele țări în care RTB House și-a deschis operațiunile. „Piața din România avea un potențial imens în momentul în care ne-am început extinderea în Europa. Oamenii de marketing de aici știau deja cum funcționează publicitatea programatică, așa că au primit oferta noastră cu entuziasm. Pe parcursul acestor ani, am înregistrat rezultate excelente pe această piață, iar acest lucru ne confirmă că am făcut o alegere inspirată. În România, RTB House a înregistrat venituri cu 76% mai mari în comparație cu 2016, iar numărul campaniilor a crescut cu 13%”, a precizat Vladimir Houba, Regional Director, RTB House.
„Lucrăm constant la îmbunătățirea tehnologiei noastre, iar implementarea algoritmilor de deep learning în toate procesele a fost o provocare atât pentru noi, cât și pentru industrie. Algoritmii de deep learning pot anticipa precis alegerile și obiceiurile de cumpărare, astfel încât am crescut cu 50% eficiența campaniilor. Scopul nostru este să personalizăm mesajul în cele mai mici detalii, astfel încât mesajele publicitare să fie relevante și experiența pe care o are utilizatorul cu publicitatea online să fie mult mai bună”, a declarat Cătălin Emilian (foto), Country Manager RTB House în România și Bulgaria.
Din spusele oficialilor RTB House, aplicațiile firmei se bazează pe analize de tip ”prediction behaviour” (”comportament anticipat, prezis”), comportament urmărit în circumstanțe dinamice. Beneficiile obținute de clienți, majoritatea jucători de pe piața e-commerce, se pot traduce în sporuri de până la 29% la capitolul conversii (acțiuni ale clienților finali, finalizate cu o achiziție), în creșteri de până la 41% a eficienței magazinului virtual și în salturi de până la 16% ale traficului pe respectiva platformă.
Cu ocazia celor 5 ani de activitate la nivel global, pe seama unei investiții de 5 milioane dolari, RTB House a înființat în mai 2018 AI Marketing Lab, o unitate internă care va desfășura activități de cercetare și dezvoltare în Marketing și Comunicare, separat de departamentul principal. Divizia a fost inaugurată anul acesta, cu scopul de a consolida creșterea financiară și calitatea serviciilor. Bugetul acordat pentru primul an este de cinci milioane de dolari.
RTB House este listată printre primele 10 companii cu cea mai rapidă creștere din domeniul tehnologiei din Europa, conform listei Financial Times 1000. De asemenea, compania a fost premiată cu distincția pentru cea mai bună aplicație bazată pe inteligență artificială utilizată în vânzări și marketing, oferită în cadrul Premiilor AIconics în parteneriat cu Microsoft.
Fondată în 2012 în Polonia, RTB House are în prezent 1.200 de clienți la nivel global, pe aproape 70 de piețe din Europa, Orientul Mijlociu, Africa, Asia, Pacific, Statele Unite și America Latină. Echipa este formată în prezent din circa 350 de profesioniști și este în continuă extindere.
La nivel local, biroul RTB are în București 3 angajați, care gestionează vânzările către clienții locali și ține legătura neîntrerupt cu sediul central al companiei din Varșovia.
COMMENTS