SAS numește un nou Senior Sales Manager pentru România

SAS numește un nou Senior Sales Manager pentru România

SAS, un lider în piaţa de business analytics software, anunţă că l-a numit pe Ștefan Baciu (foto) în funcția de Senior Sales Manager pentru România. Ștefan Baciu va fi responsabil pentru implementarea direcției strategice de dezvoltare a SAS pe piețele din România și Republica Moldova.

Experiența vastă în piață a lui Ștefan este foarte valoroasă pentru SAS și clienții săi” a declarat Nikos Peppas, Country Manager Grecia și Europa de Est. „Așteptăm cu nerăbdare contribuția pe care Ștefan o va aduce istoricului nostru lung de creștere continuă a veniturilor SAS și de expansiune a clientelei”.

Cu mai bine de 17 ani de experiență în sectorul tehnologiei informației în cadrul unor companii importante precum IBM și Oracle, Ștefan cunoaște foarte bine influențele și provocările cu care se confrunta organizațiile pentru a-și alimenta creșterea și pentru a naviga cu succes într-un mediu de business foarte competitiv bazat pe informație.

Înainte de SAS, Ștefan a activat în industria soluțiilor avansate de business analytics, având mai multe roluri, de la vânzări la marketing. El deține un MBA de la Universitatea Warwick din Marea Britanie, cu o diplomă de merit în Fuziuni și Achiziții.

Este un privilegiu să lucrez pentru o companie care și-a dedicat, pentru mai mult de 40 de ani, întreaga atenție soluțiilor de advanced analytics și să mă alătur unei echipe foarte bine pregătită, cu o bogata experiență în proiecte de success” a declarat Baciu. „Văd un potențial foarte mare în zona soluțiilor de advanced analytics, big data și tehnologii emergente precum inteligența artificială, machine learning și Internet of Things pentru companii care sunt dispuse să adopte acest nou val de evoluție a tehnologiei. Vom continua să livrăm soluții care au dovedit că pot susține inovația și creste performanța afacerilor și sunt încântat că avem o bază solidă de clienți care au încredere în noi și văd rezultate deosebite în cadrul acestui parteneriat”.

SAS este lider în analiză. Prin intermediul analizelor inovative, a soluțiilor de business intelligence și a soft-urilor și serviciilor de management de date, SAS își sprijină clienții din mai mult de 83.000 de locații să ia rapid decizii mai bune. Din anul 1976, SAS a livrat clienților din întreaga lume PUTEREA DE A CUNOAȘTE (THE POWER TO KNOW).

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0