Schimbare de strategie pentru CertAsig din a doua jumătate a anului

Schimbare de strategie pentru CertAsig din a doua jumătate a anului

CertAsig a înregistrat în 2018 prime brute subscrise în valoare de 57,7 milioane lei și a plătit daune în cuantum de 64,3 milioane lei; Compania a înregistrat o creștere de 5% a subscrierilor în primele 3 luni ale anului curent, marcând un rezultat pozitiv în P&L; CertAsig se concentrează pe dezvoltarea asigurărilor de răspunderi, garanții, asigurări tehnice şi de bunuri; Începând cu luna iulie 2019, asigurările maritime vor fi oferite prin intermediul unei alte societăți din grup.

Ultimii doi ani au reprezentat o provocare pentru industria de asigurări, inclusiv din perspectiva evenimentelor naturale adverse şi atipice care au crescut volatilitatea portofoliilor asigurătorilor. Nici CertAsig nu a rămas neafectată de acest fenomen, iar ultimele sezoane de iarnă, spre exemplu, au influenţat cu precădere rezultatele obţinute pe segmentul asigurărilor maritime.

CertAsig a plătit, anul trecut, daune în valoare de 64,3 milioane lei, mare parte dintre acestea fiind aferente segmentului asigurărilor maritime.

În ciuda provocărilor întâmpinate, în primul trimestru al acestui an, primele subscrise de CertAsig au crescut cu 5% comparativ cu perioda similară a anului trecut, ajungând la 15,2 milioane lei. Totodată, cheltuielile s-au redus cu 9% faţă de aceeaşi perioadă a anului 2018.

Beneficiind de sprijnul acţionarilor noștri, care au contribuit în ultimul an cu 18 milioane de lei, şi având în spate susţinerea unor reasigurători puternici, ne menținem angajamentul ferm faţă de clienții noștri și vom continua să oferim produse inovatoare şi servicii la cele mai înalte standarde”, declară Maria Rangelova, CEO, CertAsig.

Pentru asigurarea stabilității pe termen lung a companiei, CertAsig şi-a revizuit strategia de dezvoltare pentru perioada următoare. Activitatea companiei se va concentra, astfel, asupra asigurărilor de răspunderi, garanţii, asigurări tehnice şi de bunuri, urmărindu-se creşterea portofoliilor pe aceste segmente atât în România, cât şi în Bulgaria. De asemenea, începând cu luna iulie a acestui an, asigurările maritime nu vor mai face parte din oferta de produse a companiei și vor fi oferite prin intermediul unei alte societăți din grup.

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0