SelfPay atinge noi recorduri în România:  peste 10.000 de Stații de Plată în operare și 200.000 de utilizatori ai aplicației SelfPay Now

SelfPay atinge noi recorduri în România: peste 10.000 de Stații de Plată în operare și 200.000 de utilizatori ai aplicației SelfPay Now

  • SelfPay, liderul pieței de terminale de plată self-service din România, a încheiat primul semestru al acestui an cu o cifră de afaceri de aproximativ 86 mil. lei, cu 24% mai mult decât rezultatul realizat în aceeași perioadă din 2022 (respectiv 70 mil. lei).
  • În aceeași perioadă de referință, cea mai substanțială creștere a înregistrat-o profitul net, care a urcat la 4,7 milioane lei, cu 488% mai mult față de cel înregistrat în primele șase luni ale anului trecut.
  • Datele provin din raportul semestrial transmis de companie către BVB.
  • Creșterea profitului net se datorează interacțiunii mai multor factori: efectul investițiilor din 2022, extinderea puternică a rețelei de terminale (care a dus implicit la creșterea vânzărilor), precum și lărgirea portofoliului de servicii disponibile utilizatorilor.
  • Ȋn luna septembrie 2023, rețeaua SelfPay a depășit pragul de 10.000 de unități, ajungând la 10.300 de Stații de Plată, comparativ cu peste 8.200 la finalul lunii iunie 2022.
  • La 16 luni de la momentul lansării, aplicația SelfPay Now a depășit pragul de 200.000 de utilizatori.
  • În primul semestru din 2023, investițiile companiei au mers către două arii strategice majore: proiectele de expansiune internațională şi, respectiv, dezvoltarea aplicației mobile SelfPay Now, lansată în primul trimestru al anului trecut. Ȋn paralel, compania a continuat investițiile în dezvoltarea rețelei naționale de Stații de Plată.

Compania SelfPay, operatorul celei mai mari rețele de Stații de Plată de tip self-service din România, anunță rezultate financiare excelente pentru primul semestru al acestui an. Astfel, cifra de afaceri a companiei a ajuns la 86 mil. lei, cu 24% mai mult decât rezultatul aferent primelor șase luni ale lui 2022 (respectiv 70 mil. lei), în vreme ce profitul net a urcat cu 488%, la 4,7 milioane lei. 

Extinderea rețelei de Stații de Plată și a numărului de servicii disponibile a dublat EBITDA

În intervalul de referință, în rețeaua SelfPay au fost efectuate cu 25% mai multe tranzacții față de aceeași perioadă a anului trecut, la un volum al plăților cu 29% mai mare. Aceste rezultate reflectă investițiile în extinderea teritorială a rețelei de Stații de Plată, care a ajuns aproape de pragul de 10.000 de unități, cu 22% mai multe decât la finalul lunii iunie 2022. Și în acest an, SelfPay a continuat investițiile în extinderea rețelei de terminale deținute și operate în nume propriu.

În prezent, SelfPay este lider de piață după numărul total de terminale de plăți self-service aflate în operare, cu o cotă de aproximativ 80%. 

În ceea ce privește cifra de afaceri a SelfPay, aceasta a crescut cu circa 24%, ca urmare a strategiei de diversificare și dezvoltare a portofoliului de servicii oferite utilizatorilor Stațiilor de Plată, nu mai puțin de 260 de servicii fiindu-le astăzi accesibile acestora.

EBITDA generată de businessul principal, Stațiile de Plată din România, a fost de 12,9 mil. lei în primele șase luni din 2023, în creștere cu 108% față de rezultatul de 6.2 mil. lei înregistrat în aceeaşi perioadă a anului trecut.

Aplicația mobilă SelfPay Now a ajuns la 200.000 de utilizatori

Dezvoltarea și consolidarea la nivel local sunt completate de lansarea pe piețe din afara țării precum Irlanda și Franța (în 2022), care vor fi urmate și de alte țări din regiune.

Primul semestru marchează și o creștere semnificativă a numărului utilizatorilor din România ai aplicației mobile SelfPay Now, care oferă funcția de Cash Deposit, unică în Europa. Această funcție unică le permite utilizatorilor să își alimenteze cu numerar cardurile bancare în timp real, fără a mai fi necesar să se deplaseze până la o agenție bancară sau bancomat. La 16 luni de la lansare, aplicația a depășit pragul de 200.000 de utilizatori.

„Rezultatele obținute până în prezent și progresele înregistrate în proiectele aflate în derulare ne întăresc convingerea că anul 2023 va continua să fie marcat de o creștere substanțială a afacerii noastre, reflectată în mod evident în rezultatele financiare. Misiunea noastră principală rămâne concentrată pe dezvoltarea software-ului pentru procesarea plăților și democratizarea serviciilor financiare prin rețeaua noastră de Stații de Plată și prin aplicația mobilă. Putem spune cu mândrie că prin intermediul sistemului SelfPay, un produs 100% românesc, oferim astăzi publicului peste 260 de servicii, inclusiv unul în premieră la nivel european, adaptate atât nevoilor persoanelor cu acces limitat la serviciile bancare din România, cât și nevoilor generației actuale de nativi digitali”, spune Adrian Badea, CEO SelfPay.

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0