Sodexo, jucător major pe piața tichetelor de masă, anunţă că a depășit 6.500 de comercianți parteneri pentru cardurile Gusto Pass și are în prezent cea mai extinsă rețea de unități de retail care acceptă vouchere de masă în format electronic, acoperind peste 85% din suprafața țării.
„Vom continua extinderea rețelei, dezvoltând cea mai mare rețea de afiliați, atât pentru tichetele de masă electronice, cât și pentru cele tipărite, păstrându-ne astfel poziția de lider la nivel național. Parteneriatele stabilite recent cu cele mai mari rețele de hipermarketuri și supermarketuri din România, restaurante și alte locuri de luat masă care oferă acoperire geografică extinsă, fac parte din strategia companiei de a oferi cele mai bune experiențe pentru beneficiarii și clienții corporate ai cardului. Acest lucru a devenit o prioritate pentru Sodexo încă din momentul în care am dezvoltat produsul Gusto Pass Card, sub umbrela «Technology for Humans»”, spune Adina Popa (foto), Director Marketing și Dezvoltare Sodexo România.
Cu cardul de masă Gusto Pass de la Sodexo, angajatorul și angajatul beneficiază de 100% deductibilitate și scutire de taxe şi se realizează o economie lunară de 94 lei per angajat a angajatorului prin oferirea cardurilor de masă Gusto Pass în locul aceleiași sume în bani.
Potrivit comunicatului de presă. cardurile de masă Sodexo Gusto Pass pot fi utilizate în marile rețele de retail precum Billa, Carrefour, Auchan, Mega Image, Penny, Profi, în HORECA, în unități precum City Grill și Pizza Hut, dar și în magazine de proximitate.
La nivel internațional, grupul Sodexo oferă 65%-70% din volumele sale de tichete pe carduri. Compania Sodexo, al 19-lea angajator mondial, a fost înființată de către Pierre Bellon în 1966 în Marsilia, Franța și este astăzi lider mondial pe această piaţă.
Grupul operează în 80 de țări, cu 420.000 de angajați şi a ajuns anul trecut la o cifră de afaceri de 18 miliarde euro.
Grupul Sodexo a început să opereze în România în 1998 prin compania Sodexo Pass România – Benefits& Rewards Services, unul dintre cei mai importanţi jucători de pe piaţa tichetelor de masă. Începând cu anul 2009, prin divizia On-site Services, Sodexo SRL dezvoltă, implementează, administrează şi furnizează soluţii personalizate, adaptate specificului fiecărui client.
Potrivit datelor Ministerului de Finanţe, grupul Sodexo a încheiat anul 2015 cu un număr de 671 de angajaţi, care au realizat venituri agregate de aproximativ 28 milioane euro.
COMMENTS