Sodexo a ajuns la aproximativ 11.500 de comercianți parteneri pentru cardurile de masă Gusto Pass și are cea mai extinsă rețea de unități de retail și HoReCa în care sunt acceptate tichete de masă în format electronic, acoperind în întregime teritoriul României.
De la lansarea tichetelor de masă electronice Gusto Pass pe piața din România, Sodexo a distribuit aproximativ 240.000 de carduri pentru angajații companiilor partenere, din industrii precum: IT, telecomunicații, e-Commerce, Business Process Outsourcing (BPO) și call center, automotive, bunuri de larg consum, transporturi. Din totalul tichetelor de masă pe care Sodexo le emite în prezent, aproximativ 35% sunt deja în format card.
„Introducerea și răspândirea utilizării cardurilor de masă Gusto Pass continuă să aducă o serie de beneficii, atât pentru companiile care au migrat la acest format, ajutând la reducerea eforturilor logistice prin eliminarea distribuției personale a tichetelor, cât și pentru anagajați, cărora le oferă o alternativă simplă și în pas cu tendințele de digitalizare la plata meselor la restaurante, pizzerii, firme de catering, cantine sau a alimentelor la comercianți.
În această direcție de digitalizare a proceselor, inclusiv a plăților cu cardul, tichetele de masă electronice contribuie la educarea pieței, atât a comercianților, care utilizează un POS la acceptarea plăților cu carduri de masă, cât și a angajaților, care, în acest context, își schimbă comportamentul de a utiliza cu precădere cash”, declară Sven Marinus, CEO Sodexo Benefits & Rewards Services România.
Cardurile de masă nu permit retragerea de numerar de la ATM-uri, astfel că angajații care le utilizează sunt mai predispuși să mențină comportamentul de a face plăți cu cardul inclusiv pentru alte tipuri de carduri.
Toate cardurile de masă Sodexo Gusto Pass sunt emise sub licența MasterCard, încorporează tehnologia chip & pin și sunt contactless. Plățile contactless reprezintă 80% din totalul tranzacțiilor realizate cu cardurile de masă Sodexo Gusto Pass.
„Continuăm extinderea rețelei de afiliați, atât pentru voucherele de masă electronice, cât și pentru cele tipărite, menținându-ne astfel poziția de lider la nivel național și dorim să oferim, pe lângă acoperire geografică extinsă, cele mai bune și diversificate opțiuni pentru utilizarea tichetelor de masă Gusto Pass, în cele mai mari rețele de hipermarketuri și supermarketuri, restaurante și alte locuri de luat masa. Aceste lucruri reprezintă o prioritate pentru Sodexo încă din momentul în care am dezvoltat cardul Gusto Pass, sub umbrela Technology for Humans”, declară Adina Popa, Director de Marketing și Dezvoltare la Sodexo Benefits & Rewards România.
Cardurile de masă Sodexo Gusto Pass pot fi utilizate în toate marile rețele comerciale de retail și în HoReCa, în unități precum Ana Pan, City Grill, Hanu’ lui Manuc, Hanul Berarilor Interbelic, La Mama, Pizza Hut, Salad Box, Subway, Starbucks, și multe altele, dar și în magazine de proximitate.
Voucherele de masă în format electronic au reglementări fiscale identice tichetelor de masă pe hârtie. Astfel, cu tichetele de masă Gusto Pass de la Sodexo, indiferent de format, angajatorul beneficiază de 100% deductibilitate și scutire de taxe. În prezent, valoarea nominală maximă a tichetului de masă este de 15,09 lei.
La nivel internațional, grupul Sodexo, ce operează în 80 de țări cu peste 420.000 de angajați, oferă 65%-70% din volumele sale de tichete pe carduri. Grupul are un rulaj anual de 18 miliarde euro, operează în 80 de țări, dispune de 32.700 puncte de lucru şi deserveşte 75 de milioane de consumatori zilnic.
Grupul Sodexo este prezent în România din 1998 şi numără astăzi 1.470 de angajați.
COMMENTS