Soluţia eFault & Repair permite clienţilor Telekom să-şi rezolve singuri problemele apărute la conexiunea de internet fix

Soluţia eFault & Repair permite clienţilor Telekom să-şi rezolve singuri problemele apărute la conexiunea de internet fix

Telekom România, al treilea jucător pe piața de telefonie mobilă, controlat de către cea mai mare companie de telecomunicaţii din Europa, Deutsche Telekom, a lansat recent o soluție online care le permite utilizatorilor să verifice și să rezolve automat problemele apărute la conexiunea de internet fix, a declarat directorul comercial pe segmentul rezidențial în cadrul firmei, Frantisek Mala, instalat în această funcţie în primăvară.

”Soluţia de asistenţă tehnică la distanţă, inclusă atât în butoanele MyAccount, cât și în MyAccount Mobile App din platforma telekom.ro, îi ajută pe clienți să verifice, să marcheze automat problemele apărute la conexiunea de internet fix şi să găsească o rezolvare a avariei respective, fie de unii singuri, fie cu sprijinul echipelor Telekom avertizate de call-center”, a explicat Mala într-o conferință de presă.

„Soluţia este menită să descarce de sarcini în plus operatorii care preiau de regulă sesizările şi are o rată de succes de circa 70% în rândul clienților”, a mai spus oficialul companiei.

La începutul anului viitor, compania se va concentra, pe partea de TV, pe Campionatul Mondial de Handbal masculin, exclusiv la Dolce Sport, și pe reorganizarea site-ului dolcesport.ro și a aplicației Dolce Sport.

Mala consideră că avansul economic din acest an a fost observat și pe piața serviciilor de telecomunicații, odată cu creșterea gradului de penetrare a smartphone-urilor.

”În cel de-al treilea trimestru din acest an am reuşit să ne stabilizăm financiar şi să obţinem performanţe operaţionale. Veniturile şi profitabilitatea au fost crescute în comparaţie cu trimestrele precedente. Jucăm acum o carte importantă – mai departe, trebuie să avem încredere în instinctele noastre, să ne facem calcule şi să câştigăm oferind cea mai bună combinaţie de active de care dispunem (baza de clienţi, portofoliul de tehnologii şi produse, investiţiile în content TV, brand, experinţa angajaţilor)”, a conchis Frantisek Mala.

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0