Spotify, cel mai important serviciu de streaming muzical din lume, s-a lansat în România pentru a oferi ”o experiență muzicală revoluționară, complet unică”, ce poate fi personalizată în detaliu în funcție de preferințele fiecărui utilizator.
Cu o comunitate globală ce numără peste 159 de milioane de membri, Spotify oferă în România atât o versiune gratuită, susținută prin conținut publicitar, dar și o versiune superioară, pe bază de abonament lunar. Utilizatorii pot asculta melodiile preferate gratuit sau pot trece la Spotify Premium pentru 4.99 EUR pe lună.
Spotify oferă posibilitatea de a căuta, descoperi, alcătui playlist-uri şi a construi propria colecție muzicală, dar și de a distribui conținutul preferat către prieteni. Spotify vine în România pentru a oferi o selecție excepțională de titluri locale și internaționale, reunite într-o bază de date de peste 35 de milioane de melodii, disponibile atât pentru utilizatorii variantei gratuite, dar şi celor care au optat pentru varianta Premium.
“Suntem extrem de entuziasmați să lansăm astăzi Spotify în România şi să oferim o experiență muzicală revoluționară”, spune Przemek Pluta (foto), Markets Operations pentru Europa de Sud-Est în cadrul Spotify. El a adăugat: “Grație unei selecții muzicale uriașe, de peste 35 de milioane de melodii, recomandărilor atent personalizate şi celor mai bune playlist-uri alcătuite de experți în domeniu sau utilizatori pasionați, Spotify face din descoperirea muzicii preferate o activitate mai simplă ca niciodată.”
La nivel global, Spotify a schimbat modul în care artiştii şi iubitorii muzicii interacţionează. Artiştii vor ca muzica lor să fie cunoscută, iar Spotify a reuşit să îi facă populari în rândul a milioane de oameni din întreaga lume.
În plus, Spotify a adus peste 8 miliarde de euro industriei muzicale de la lansarea serviciului, în 2008. Odată cu intrarea pe piaţa din România, Spotify va fi disponibil în 65 de pieţe din întreaga lume.
COMMENTS