STUP & BT MIC se alătură studiului realizat de agenția de marketing KLAIN și Universitatea Babeș-Bolyai (UBB) pentru a identifica importanța mediului online în dezvoltarea companiilor din România

STUP & BT MIC se alătură studiului realizat de agenția de marketing KLAIN și Universitatea Babeș-Bolyai (UBB) pentru a identifica importanța mediului online în dezvoltarea companiilor din România

Agenția de marketing KLAIN anunță începerea parteneriatului cu STUP și BT MIC pentru realizarea studiului „Importanța mediului online pentru dezvoltarea companiilor din România”, desfășurat în colaborare cu Universitatea Babeș-Bolyai (UBB), Centrul de Cercetare în Comunicare și Inovare Socială (CoRe) și susținut de Banca Europeană pentru Reconstrucție și Dezvoltare (BERD). Studiul este estimat a fi finalizat la începutul anului 2024. 

Acest studiu se adresează antreprenorilor și oamenilor de business din România, urmărind obținerea perspectivelor de dezvoltare și a informațiilor concrete despre modul în care antreprenorii utilizează mediul online și strategiile digitale pentru a își promova afacerile și a își îmbunătăți performanțele într-o eră a digitalizării în continuă expansiune.

De asemenea, el urmărește identificarea provocărilor cu care se confruntă comerțul online, în contextul unei creșteri a valorii sale de doar 1,5% în 2022. Rezultatele sale vor oferi informații detaliate despre schimbările care au influențat prezența în mediul online a întreprinderilor.

Completând chestionarul din studiu, antreprenorii pot aduce o contribuție substanțială la înțelegerea provocărilor cu care se confruntă în mediul digital. În schimbul răspunsurilor lor, ei vor primi la finalul studiului un raport cu rezultatele obținute alături de interpretarea acestora, pe care le vor putea folosi în deciziile lor de business.

Alăturarea STUP și BT MIC la studiul inițiat de noi reprezintă un pas important în obținerea de răspunsuri relevante și targetate pentru segmentul pe care îl vizăm. Astfel, împreună cu toți partenerii care contribuie la realizarea sa, vom putea aduce o serie de informații care să ajute mediul de business din România”, a declarat Valentin Bolboacă, managerul agenției KLAIN.

Având în vedere obiectivul central de sprijinire a comunității antreprenoriale urmărit de aceste inițiative, cercetarea KLAIN se aliniază perfect cu el. Ea țintește să ofere informații utile despre mecanismele eficiente de navigare a mediului online, astfel încât oamenii de afaceri să poată transforma această platformă într-o resursă de generare de business.

Antreprenorii pot contribui la realizarea studiului completând chestionarul asociat acestuia. Rezultatele studiului vor reprezenta un punct de referință atât pentru oamenii de business interesați să învețe din experiențele altora, cât și pentru specialiștii în marketing digital. Ambele categorii vor o perspectivă mai amplă asupra nevoilor și așteptărilor clienților lor, contribuind astfel la dezvoltarea continuă a mediului de afaceri din România.

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0