Supercard Solutions & Services anunţă că în 2012 a înregistrat o cifră de afaceri de peste 2,5 milioane euro, 70% din aceasta fiind generată de programele de fidelizare bazate pe card şi de servicii auxiliare, precum dezvoltarea de soluţii software, management de proiect, servicii SMS/e-mailing, call center. Compania a înregistrat şi o creştere de 12% a profitului net, rezultată atât din extinderea portofoliului de servicii oferite, cât şi din optimizările de costuri operaţionale, proces demarat în companie încă din 2008.
Supercard, lider pe piaţa programelor de fidelizare prin carduri, s-a orientat spre dezvoltarea de soluţii noi, menite să completeze programele de fidelizare deja existente şi să le modernizeze conform evoluţiilor de pe piaţa internaţională. Aceste soluţii au la bază, într-o mare măsură, dispozitive mobile şi contactless şi tehnologii noi precum NFC (Near Field Communication), soluţii QR (Quick Response), aplicaţii de tip CRM (Customer Relationship Management).
În 2012, Supercard Solutions & Services a produs peste 5 milioane de carduri de fidelitate, din care peste 25% au fost pentru retailerii de produse alimentare şi de larg consum, 20% pentru retailerii de încălţăminte, iar restul pentru lanţuri de farmacii, producători, retaileri de alte produse. Numărul de clienţi a crescut cu 10% în 2012, ajungând astfel ca ponderea clienţilor noi în portofoliul clienţilor activi ai Supercard să fie de 55%.
„Anul 2012 a fost un an al provocărilor pentru Supercard. Am dezvoltat noi servicii şi soluţii tehnologice pentru clienţii actuali, unii dintre aceştia aflându-se în portofoliul nostru de 7-8 şi chiar de 10 ani. Am lansat cu succes un program de fidelizare pentru lanţul de magazine Leonardo, pentru care am emis în 6 luni 1.000.000 carduri de fidelizare, oferind totodată servicii lunare pentru care am alocat resurse dedicate. Rezultatele anului 2012 sunt o urmare directă a modului rapid în care ne-am adaptat la cerinţele pieţei – noi tehnologii şi noi servicii care au dus la creşterea şi diversificarea portofoliului de clienţi”, a declarat Mirela Zamfiroiu, director general al Supercard.
Pentru 2013, Supercard planifică o creştere a profitului cu 20% prin implementarea de soluţii complexe în cadrul programelor de fidelizare dezvoltate şi prin întărirea parteneriatelor strategice cu furnizorii externi care oferă flexibilitate şi preţuri atractive.
„Credem că piaţa programelor de fidelizare va creşte în 2013 şi se va dezvolta prin soluţii inovatoare şi servicii auxiliare. Supercard îşi propune să implementeze pe plan local multe dintre soluţiile integrate care apar pe piaţa internaţională a programelor de fidelizare. Credem că prin inovaţia şi flexibilitatea soluţiilor oferite ne vom menţine poziţia de lider de piaţă şi în 2013”, a mai declarat Mirela Zamfiroiu, directorul general al Supercard.
Despre Supercard Solutions & Services
Supercard Solutions & Services este o companie cu capital 100% privat românesc şi lider pe piaţa programelor de fidelitate prin carduri. În cei peste 12 ani de activitate, Supercard a fost implicată în primul program de fidelitate din România şi, ulterior, la nivel naţional, în cele mai de impact programe de acest gen. În acest moment, Supercard deţine un portofoliu de peste 1.000 de clienţi, pentru care a produs şi personalizat peste 27 de milioane de carduri.
COMMENTS