Grupul Telekom Romania a anunțat principalii indicatori de performanță pentru al treilea trimestru din 2018, încheiat la 30 septembrie 2018, conform datelor publicate astăzi de către OTE Group.
Veniturile consolidate ale grupului Telekom Romania în T3 2018 au fost de 226,7 milioane de euro, în scădere cu 5,3% faţă de perioada similară a anului trecut, în timp ce EBITDA ajustată s-a ridicat la 41,2 milioane de euro, în scădere cu 4,2% de la un an la altul.
Veniturile mobile au crescut cu 6,1% faţă de acelaşi trimestru al anului trecut, până la 117,9 milioane euro, în T3 2018, reflectând în mare parte veniturile mai mari din ofertele convergente fix-mobil şi creşterea susţinută pe segmentul de date mobile, ca urmare a ofertelor #netliberare, care au adus clienţilor acces la internet mobil la preţuri avantajoase.
Numărul clienților pentru serviciile integrate fix-mobil a crescut cu 44% în T3 2018 faţă de perioada similară a anului trecut, ajungând la 655.547 la sfârşitul lunii septembrie 2018. Veniturile aferente au crescut cu 30,7% în T3 2018.
Segmentul clienților de servicii de televiziune a înregistrat o uşoară descreştere, de 1,4%, în T3 2018, ajungând la 1,45 milioane, cu venituri aferente în scădere cu 7,8% de la un an la altul. Segmentul de Internet TV (IPTV) a continuat tendinţa ascendentă, cu o creștere de 16% a numărului de clienţi în al treilea trimestru al acestui an comparativ cu anul trecut.
În T3 2018 grupul Telekom Romania a raportat 1,15 milioane de clienți broadband (fix și mobil) pentru operaţiunile fixe, în scădere cu 2,8% faţă de acelaşi trimestru al anului trecut.
Utilizatorii de voce (inclusiv FMC) au ajuns la 2,111 milioane la finalul celui de-al treilea trimestru al anului, în creştere cu 0,5% faţă de T3 2017. Veniturile generate de serviciile de voce fixă au scăzut cu 25,2% față de aceeași perioadă a anului trecut.
La 30 septembrie 2018 baza totală de clienți ai Telekom Romania Mobile era de 4,6 milioane, în scădere cu 2,7% față de aceeași perioadă a anului trecut, în principal ca urmare a eliminării SIM-urilor inactive. Segmentul postpaid reprezenta 36% din baza totală de clienți. Numărul total al clienţilor din segmentul business a crescut cu 8,8% în T3 2018 faţă de perioada similară a anului trecut, reflectând atractivitatea în creştere a ofertelor companiei pentru acest segment.
COMMENTS