TNT România, parte a TNT Express, liderul european în curierat și servicii logistice, anunță o nouă abordare, integrată și inovatoare, a soluțiilor express și demarează o campanie dedicată proiectelor de import și export derulate de companiile românești. În acord cu direcțiile strategice anunțate recent la nivel global, compania mobilizează resurse cu performanțe de top la nivel de industrie, pentru a susține schimburile comerciale europene și intercontinentale. Cea mai nouă campanie TNT, care se derulează în perioada aprilie – iunie 2013, se adresează companiilor din România ale căror activități includ exportul sau importul de marfă, în greutate de peste 30 kg. Partenerii TNT au la dispoziție oferte personalizate și discounturi preferențiale oferite în funcție de volumele de lucru și de obiectivele de business ale acestora. Compania oferă astfel facilități importante pentru industrii foarte active pe piața din România, precum: industria auto, electronică și high-tech, domeniul medical – farmaceutic, producătorii și comercianții de bunuri de larg consum. Proiectele TNT din 2013, printre care și noua campanie dedicată expedierilor de marfă reprezintă demersuri destinate relansării economice din România, precum și de pe alte piețe de pe glob. Creșterea graduală a tranzacțiilor comerciale și a volumelor livrate către clienți și parteneri este susținută de investițiile TNT pe piața locală, investiții concretizate în acest an printr-un nou hub operațional la Timișoara, cu rol de coordonare la nivel regional. “Campania pe care o lansăm este dedicată facilitării exporturilor și importurilor românești.
Propunerea noastră include elemente concrete legate de ofertele preferențiale acordate clienților noștri din mediul de afaceri local. TNT livrează în fiecare zi un milion de expedieri și fiecare dintre aceste transporturi reprezintă o parte a unei posibile povești de succes, care va contribui la evoluția mediului de afaceri”, a declarat Directorul de Vânzări și Marketing TNT România, Bogdan Drăgotoiu.
COMMENTS