EximBank și-a propus să-și extindă activitatea, iar acțiunile întreprinse până în prezent demonstrează că suntem dedicați punerii în practică a angajamentelor asumate și astfel putem acoperi spațiul lasat liber de băncile care își restrâng expunerea, a spus Traian Halalai, președintele EximBank, la o întâlnire cu oamenii de afaceri pe care banca a organizat-o recent la Oradea.
”Ne-am propus să schimbăm modul de abordare a clienților, iar colegii din vânzări să joace cu adevărat rolul de consultant pentru companii, nu de scriitor de aplicații de credit. Am derulat deja câteva acțiuni în sensul dinamizării activității – am deschis trei noi agenții și vom continua acest proces, am regândit fluxurile pe partea comercială și avem un nou concept organizatoric cu directori regionali care coordonează vânzările la nivel național. Toate acestea pentru că ne dorim să așezăm EximBank pe principii moderne de business pentru a ne putea ridica la standardele din ce în ce mai înalte impuse de segmentul corporate. Principii care să ne permită poziționarea ca un partener proactiv, dinamic și de încredere pentru întreprinzători”, a mai spus Traian Halalai, citat intr-un comunicat al bancii.
El a adăugat că și întâlnirea cu comunitatea de business din zona Bihorului este parte a acestei strategii de dinamizare a activității pentru că permite EximBank să-și consolideze relația pe care o are cu mediul de afaceri. De altfel, evenimentul de la Oradea este cel de-al treilea de acest gen pe care banca îl organizează în acest an, după cele de la Constanța și Cluj-Napoca.
La sesiunea de la Oradea au participat peste 70 de manageri ai companiilor din regiune – precum Iuventas Exim, Parisot Green Sofa, Solarex, Benvenuti, Nutrientul, Sinteza Oradea, Plastor etc., dar și reprezentanții autorităților locale: Claudiu Pop, prefectul județului Bihor, Cornel Popa, președintele Consiliului Județean Bihor, și Ilie Bolojan, primarul municipiului Oradea.
”Ne bucurăm că reprezentanții autorităților locale au răspuns invitației noastre de a participa la această întâlnire pentru că prezența lor ne permite să fim și un catalizator al relațiilor dintre mediul de afaceri și autorități, iar acest triumvirat (EximBank – mediu de afaceri – autorități locale) poate crea premisele unei dezvoltări economice sănătoase a regiunii”, a mai spus președintele EximBank.
În cadrul evenimentului, oficialii EximBank au subliniat faptul că banca este pregătită să răspundă nevoilor mediului de afaceri și dispune de instrumente financiare viabile pe care le poate particulariza după profilul fiecărei companii.
Alături de întâlnirea cu oamenii de afaceri locali, EximBank a mai organizat o sesiune de lucru și cu reprezentanții băncilor comerciale din Oradea pentru identificarea celor mai eficiente metode de colaborare. În cadrul evenimentului, la care au participat circa 45 de membri ai comunității bancare locale, a fost punctat faptul că EximBank și-a stabilit ca obiectiv major eliberarea cât mai multor fonduri de stat către economie, în parteneriat cu celelalte bănci comerciale.
Banca deține în portofoliu produse complementare celor oferite de băncile comerciale, în special facilități care pot contribui la reducerea riscurilor asociate activității de creditare pentru segmentul corporate. În această categorie intră produsele de garantare și cele de asigurare prin intermediul cărora EximBank poate prelua o parte semnificativă a riscurilor.
Anul trecut, companiile care au ales EximBank ca partener au beneficiat din partea băncii de garanții care au facilitat obținerea de credite în valoare de circa 1,4 miliarde de lei de la băncile comerciale de pe piață.
EximBank este o instituţie specializată al cărei portofoliu de produse, axat pe cele trei direcţii de acţiune – finanţare, garantare şi asigurare, permite băncii să susţină activitatea şi dezvoltarea exportatorilor, a IMM-urilor şi a companiilor ce derulează proiecte în domenii prioritare pentru dezvoltarea economiei, în special a celor ce contribuie la absorbţia de fonduri europene.
COMMENTS