TransferGo, compania de transferuri online internaționale rapide, a primit o finanțare de 10 milioane de dolari, după o creștere puternică de 30% în timpul măsurilor de izolare socială. Runda de finanțare a fost coordonată de fondurile Seventure și Vostok Emerging Finance. În prezent, numărul clienților TransferGO a depășit două milioane.
”TransferGo a înregistrat o creștere impresionantă, de peste 30% în perioada de izolare, ceea ce dovedește o digitalizare rapidă a țărilor emergente și că utilizatorii noștri apreciază simplitatea, siguranța și rapiditatea cu care pot face transferuri peste hotare. De multe ori izolați în țările în care muncesc, imigranții au apelat la TransferGO pentru a trimite bani în siguranță acasă sau, în unele cazuri, pentru a primi bani”, afirmă Daumantas Dvilinskas, CEO și fondator TransferGO.
Potrivit acestuia, în perioada de izolare a fost confirmată tendința observată mai întâi în Africa de a “sări” peste serviciile bancare clasice, de la numerar, direct la aplicațiile instalate pe smartphone. Astfel, țări precum India, Turcia, Ucraina sau Nigeria au înregistrat creșteri semnificative. În plus, îngrijorările privind folosirea cash-ului și măsurile de izolare au determinat multe persoane să renunțe la serviciile de transfer clasice, bazate pe cash. TransferGO și-a lansat recent serviciile pe 11 noi piețe, inclusiv Japonia, Noua Zeelandă, Arabia Saudită, Singapore și Ghana. Această extindere reprezintă dublarea pieței în Asia și Africa, dincolo de baza inițială care a fost Europa.
COMMENTS