UniCredit  – a doua bancă din România care introduce autentificarea biometrică pe bază de amprentă în serviciul mobile banking

UniCredit – a doua bancă din România care introduce autentificarea biometrică pe bază de amprentă în serviciul mobile banking

Consecventă strategiei asumate pentru inovaţie permanentă şi digitalizarea activităţii sale, UniCredit Bank a continuat să dezvolte funcţionalităţile aplicaţiei Mobile B@nking, recent fiind adăugate noi beneficii pentru clienţi. Urmare a dezvoltărilor succesive, Mobile B@nking de la UniCredit reprezintă unul dintre cele mai avansate produse de acest fel din piaţă – oferind utilizatorilor posibilitatea de a realiza direct de pe telefonul mobil o gamă variată de operaţiuni şi, totodată, o interfaţă modernă şi prietenoasă.

Astfel, pentru telefoanele inteligente, clienţii au acum posibilitatea de a opta pentru autentificarea în aplicație prin citirea amprentei digitale, fără introducerea codului PIN. Această funcţionalitate, similară celei utilizate pentru logarea în telefon (pentru terminalele compatibile), sporeşte standardele de securitate, îmbunătăţind totodată şi experienţa utilizatorului.

În acelaşi timp, harta interactivă inclusă în aplicaţie pentru a oferi utilizatorilor posibilitatea de a identifica rapid cel mai apropiat ATM UniCredit a fost extinsă, permiţând, de acum, localizarea ATM-urilor din întreg Grupul UniCredit, indiferent de ţară.

„Ne dorim ca aplicaţia Mobile B@nking de la UniCredit să ajungă să fie utilizată de cât mai mulţi dintre clienţii noştri, pentru că este un instrument util, care le simplifică viaţa şi interacţiunea cu banca, permiţându-le să realizeze operaţiuni bancare diverse de oriunde se află şi la orice oră. Este un produs în care noi, UniCredit Bank, credem foarte mult şi pe care ne dorim să îl transformăm într-un vârf de lance al ofertei noastre pentru persoane fizice. Faptul că suntem pe drumul cel bun este dovedit de răspunsul clienţilor noştri de până acum – numărul de utilizatori ai aplicaţiei Mobile B@nking înregistrat la finalul primului trimestru din 2016 fiind de patru ori mai mare faţă de cel din martie 2015”, a declarat Alexandru Mihalache, Head of MultiChannel Banking în cadrul UniCredit Bank.

În luna mai 2016, UniCredit a extins funcţionalităţile aplicaţiei Mobile B@nking, oferind clienţilor posibilitatea de a realiza direct de pe telefonul mobil plăți în lei, transferuri între conturi, plata utilităților cu scanarea codului de bare de pe factură sau schimburi valutare, posibilitatea de a constitui depozite, accesul în timp real la tranzacțiile efectuate cu cardul, vizualizarea economiilor și creditelor, inclusiv solicitarea de produse noi.

Dezvoltarea aplicaţiei va continua prin adăugarea unor noi funcţionalităţi, utilizatorii urmând să aibă acces în viitor şi la un modul de gestionare a cheltuielilor, care îi va ajuta să îşi stabilească bugete maxime de cheltuieli lunare, să urmărească dacă le respectă şi să îşi stabilească obiective de economisire.

UniCredit este cea de a doua bancă din sistem care oferă clienţilor şansa de a se autentifica biometric, pe bază de amprentă, după premiera anunţată de BCR în septembrie 2015, când respectiva instituţie de credit a anunţat funcționalitatea de autentificare în serviciile de internet banking și mobile banking BCR prin aplicația eToken, folosind opțiunea Touch ID.

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0