Un comunicat de presă remis azi anunţă că toţi clienţii UniCredit Bank îşi pot transforma telefonul mobil în echivalentul propriei sucursale bancare, fără cozi , din orice loc s-ar afla, cu ajutorul aplicaţiei Mobile B@nking. Cu aplicația Mobile B@nking de la UniCredit clienţii pot realiza o gamă complexă de operaţiuni, cu minimum de efort și în condiții de singuranță deplină.
„Am îmbunătăţit aplicaţia Mobile B@nking, completând funcţionalităţile oferite în aşa fel încât utilizarea ei face din orice telefon echivalentul unei sucursale UniCredit, deschisă mereu și accesibilă de oriunde. Totul este la îndemâna utilizatorilor la orice oră din zi: ştiu imediat câți bani au în cont, pot trimite ușor bani, îşi pot plăti facturile și urmări creditele şi economiile”, a declarat Alexandru Mihalache, Head of MultiChannel Banking.
Mobile B@nking de la UniCredit include o serie de caracteristici unice pe piaţa bancară din România: reunește în cadrul aceleiaşi aplicaţii modulele de Mobile B@nking şi Mobile Token, precum și o serie de funcționalități utile – o hartă interactivă care îi ajută pe utilizatori să găsească uşor cel mai apropiat ATM UniCredit, un calculator pentru schimb valutar sau informaţii despre cum se poate intra rapid în contact cu banca. Toate aceste servicii pot fi utilizate fără logare.
Accesul în propria sucursală virtuală se realizează simplu, prin introducerea unui cod PIN, care garantează siguranța și confidențialitatea tranzacțiilor efectuate. Aici clienții au la dispoziție o gamă variată de servicii bancare: plăți în lei, transferuri între conturi, plata utilităților cu scanarea codului de bare de pe factură sau realizarea de schimburi valutare.
Acestora li se adaugă funcții îmbunătățite precum posibilitatea de a constitui depozite, accesul în timp real la tranzacțiile efectuate cu cardul, vizualizarea economiilor și creditelor, inclusiv solicitarea de produse noi.
De asemenea, Mobile B@nking a fost proiectată special pentru dispozitivele cu ecran tactil, putând fi folosită foarte simplu şi intuitiv utilizând o multitudine de gesturi tactile. Prin glisarea ecranului în jos se poate efectua rapid o plată, prin glisarea (swipe) stânga sau dreapta se pot accesa tranzacţiile efectuate cu cardul sau economiile şi creditele. Aplicaţia este disponibilă pentru telefoanele şi tabletele cu sistem de operare Android, iOS şi Windows.
Dezvoltarea aplicaţiei va continua prin adăugarea de noi funcţionalităţi. Astfel, în scurt timp va fi adăugată opţiunea de autentificare în aplicație prin scanare de amprentă, ridicând astfel standardele de securitate oferite de acest serviciu. Tot în 2016 utilizatorii vor avea acces la un modul de gestionare a cheltuielilor care îi va ajuta să îşi poată stabili bugete maxime de cheltuieli lunare împărţite pe categorii, vor putea urmări dacă reuşesc să le respecte şi îşi vor putea stabili obiective de economisire.
Se pare că Unicredit îşi revizuieşte paltforma respectivă la fiecare doi ani. Aceasta este cea de-a treia versiune a aplicaţiei, după lansarea primei platforme în 2012 şi a variantei îmbunătăţite în 2014.
UniCredit Bank este parte a UniCredit, grupul financiar european cu rețeaua cea mai extinsă din Europa Centrală și de Est şi una dintre cele mai importante din Europa. UniCredit Bank este un „one-stop-shop” pentru servicii financiare, deservind mai mult de 600.000 de clienţi. Grupul este prezent în România prin UniCredit Bank, UniCredit Consumer Financing, UniCredit Leasing Corporation, UniCredit Insurance Broker, UniCredit Leasing Fleet Management, UCTAM, Pioneer Asset Management şi UniCredit Business Integrated Solutions.
COMMENTS