Ca parte a strategiei asumate de întreg grupul UniCredit în România, de a reprezenta un jucător de top în domeniul retailului bancar digital, UniCredit Consumer Financing propune clienților o nouă campanie prin care oferă o reducere de dobândă pentru creditele semnate folosind semnătura electronică calificată. Semnătura electronică calificată are aceeași valoare juridică cu semnătura olografă (scrisă de mână) și poate fi folosită în relația cu UniCredit Consumer Financing după obținerea, în mod gratuit, a unui certificat electronic calificat emis de TRANS SPED SRL, prestator de servicii de încredere calificat.
Concret, clienții (solicitantul și codebitorul, după caz) care aplică pentru un produs de creditare din oferta UniCredit Consumer Financing IFN (Credit de Realizări Personale sau Credit Verde) în perioada 1 iulie – 31 iulie 2020, pot beneficia de un discount de 2 puncte procentuale față de dobânda standard aferentă produsului respectiv, dacă semnează documentația de creditare folosind semnătura electronică calificată, în prezența reprezentantului UniCredit.
Mai mult, în cazul produsului Credit de Realizări Personale, reducerea de dobândă se poate cumula cu o serie de alte reduceri existente – ca de exemplu în condițiile în care clientul virează salariul într-un cont curent deschis la UniCredit Bank, acesta beneficiază de o reducere suplimentară de 2 puncte procentuale față de dobânda standard. Pentru a semna documentația de credit cu semnătura electronică calificată, clientul trebuie să dețină un număr de telefon mobil, o adresă validă de e-mail și să fie de acord cu acest proces de semnare electronică.
Eugenia Bolboros, Membru Directorat UniCredit Consumer Financing: „Strategia noastră de digitalizare a activității este clară și asumată, și am făcut pași importanți în această direcție – oferind, în mod gratuit, încă de acum doi ani, clienților noștri posibilitatea de a semna electronic documentația de creditare. Vrem să încurajăm utilizarea acestei soluții, pentru că ea aduce clare beneficii de timp și comoditate, și, în acest context, răsplătim acum printr-un discount de dobândă la toate produsele din oferta noastră utilizarea semnăturii electronice calificate în semnarea documentației de creditare”.
Această nouă campanie se integrează în strategia de digitalizare a UniCredit Consumer Financing, în contextul căreia compania și-a propus să încurajeze clienții să realizeze, într-o măsură cât mai mare, operațiuni fară suport pe hârtie, implementând încă din martie 2018 un flux care permite semnarea electronică a documentației de creditare.
COMMENTS