Up România anunță un nou parteneriat cu Yellow Menu, primul serviciu de fast premium food delivery. Acest proiect se integrează în acțiunile Up România de a încuraja adoptarea unui stil de viață sănătos bazat pe o alimentație sănătoasă, mișcare, calitatea vieții la locul de muncă, precum și concilierea dintre viața privată și cea profesională.
Odată cu lansarea acestui proiect-pilot, Up România și Yellow Menu oferă pentru clienții săi vouchere cadou prin care aceștia pot savura un meniu delicios preparat de chefi renumiți, la birou sau în aer liber, comandând online, simplu și rapid. Partneriatul Up Romania cu Yellow Menu este pe o perioadă determinată, respectiv 1-15 septembrie 2016. O anume serie de clienţi ai UP România primesc vouchere cadou cu ajutorul cărora îşi pot comanda online meniuri de la Yellow Menu.
După alegerea meniului, clienții Up introduc codul primit și beneficiază de 3 meniuri de 80 lei fiecare, din partea Up România, în perioada respectivă, la plata cu cardurile de masă emise de Up România. Comenzile pot fi efectuate atât pe site-ul www.yellow.menu, cât și prin descărcarea aplicației mobile din Google Play sau AppStore.
Prin parteneriatul strategic cu Yellow Menu, Up România își propune să răspundă încă o dată promisiunii făcute de a simplifica viața clienților și utilizatorilor săi prin produsele și serviciile oferite, adoptând o atitudine de înțelegere profundă a nevoii actuale a oamenilor de a avea acces la o alimentație sănătoasă și de calitate. Nu în ultimul rând, Up România își reconfirmă misiunea de creștere a calității vieții la locul de muncă, ca parte esențială a unui nivel ridicat de satisfacție în mediul de lucru.
“Inovația este una dintre valorile fundamentale ale Grupului Up. Acesta este și unul dintre motivele pentru care oferim clienților noștri această experiență modernă și inovativă prin care vrem să le asigurăm o modalitate simplă, rapidă și de cea mai bună calitate, inclusiv atunci când vine vorba despre masa de prânz de la birou.
De asemenea, această inițiativă face parte din planul de diversificare a portofoliului de produse și servicii premium, într-o manieră modernă, cu aplicații și platforme moderne, dezvoltate în tendințele actuale de digitalizare și asigurând utilizatorului o experiență simplă, rapidă și la o calitate premium”, a declarat Elena Pap (foto), director general Up România.
Astfel, în luna septembrie 2016, clienții Up România se vor bucura de campania dedicată lansării parteneriatului cu Yellow Menu, singurul serviciu care îți oferă posibilitatea să comanzi meniuri de calitate, chiar la tine acasă sau la birou. Plasezi o comandă pe site sau din aplicație, direct de pe telefon și în maxim 30 de minute vei putea să savurezi preparatele atent pregătite de bucătarii Yellow Menu.
Meniul se modifică zilnic și este anunțat la ora 20.00 din ziua precedentă. Cu Yellow Menu, în fiecare zi servești un prânz sănătos fără aditivi și coloranți artificiali, pregătit din ingrediente proaspete. Cei interesați îl pot rezerva și comanda direct din aplicație pentru a doua zi, alegând chiar și ora de livrare. Plata se face direct din contul de pe site sau din aplicație, în condiții de maximă siguranță, permițând inclusiv printarea facturilor din contul de utilizator.
“Yellow.Menu este un business care revoluționează conceptul de prânz și cina – poți savura o mâncare sănătoasă, proaspătă și delicioasă la un preț corect, adusă la birou sau la tine acasă în cel mai scurt timp posibil de livrare. Ai la dispoziție aplicații pentru telefoanele inteligente prin intermediul cărora rezervi produsele, plătești cu cardul și vizualizezi curierul care îți aduce mâncarea în timp real pe hartă. Este pentru prima dată când calitatea și excelența bucătarilor de top se combină cu optimizarea digitală și dă naștere unui nou curent de fast premium food delivery ”, declară Florin Stoian, fondator Yellow.Menu.
Grupul Up este un grup internațional independent și solid, care aparține salariaților săi. Comercializează produse și servicii sub diferite forme: cecuri, carduri sau aplicații mobile în 17 țări. În fiecare zi, însoțește peste 26 de milioane de persoane din întreaga lume. În 2015, Grupul Chèque Déjeuner a devenit Grupul Up: un nume al progresului, dinamismului şi optimismului, care reflectă diversitatea ofertei sale.
Up România a fost înființată în anul 2002 și deservește peste 20.000 de clienți și 700.000 de beneficiari. Prin experiența de 50 de ani a Grupului, Up România oferă garanția unor servicii fiabile și performante. Portofoliul său de produse include tichetele pe suport de hârtie și cardurile de masa Chèque Déjeuner, tichetele cadou Cadhoc, vouchere de vacanţă Chèque Vacances, tichete sociale Chèque de Services, tichete sociale pentru grădiniță și tichetele de creșă Chèque Bébé.
COMMENTS