Vânzările evoMAG au urcat la 42 de milioane de euro în 2023, în creștere cu aproape 20% față de 2022

Vânzările evoMAG au urcat la 42 de milioane de euro în 2023, în creștere cu aproape 20% față de 2022

  • În 2024, evoMAG se va axa pe comercializarea produselor consacrate, cu focus pe o competitivitate cât mai bună în promoții, și pe rapiditate în livrare
  • Pentru anul în curs, evoMAG estimează investiții de aproximativ 500.000 de euro, similar cu valoarea investițiilor de anul trecut
  • evoMAG ia în calcul, anul acesta, o creștere a business-ului între 10% și 20%, în funcție de evoluția segmentului corporate, dar și a vânzărilor către instituțiile publice
  • În 2024, evoMAG rămâne deschis la oportunități de consolidare a poziției pe piață prin achiziții

evoMAG a încheiat anul 2023 cu vânzări de 42 de milioane de euro, în creștere cu circa 20% față de 2022. Anul trecut, evoMAG a înregistrat cele mai mari vânzări în categoriile de produse consacrate – telefoane mobile, laptopuri, componente, dar și în segmentul de electrocasnice. 

„Ne-am concentrat, anul trecut, pe ce știm să facem cel mai bine – pe vânzarea produselor din categoriile în care avem cea mai mare experiență. În plus, am reușit să consolidăm un departament robust, dedicat vânzărilor corporate, și am continuat să deschidem noi canale de vânzare, prin parteneriate cu mai multe marketplace-uri, atât din România, cât și din afara țării”, spune Mihai Pătrașcu, CEO evoMAG, argumentând deciziile care au stat în spatele creșterii vânzărilor din 2023. 

„Anul acesta, vom continua să ne axăm pe ceea ce știm sa facem cel mai bine, cu focus pe o competitivitate cât mai bună în promoții, și pe rapiditate în livrare. Ca și elemente strategice, în plus, vom dezvolta și mai mult partea de corporate și vânzare către companii. Avem în plan și listarea pe alte marketplace-uri din alte țări, precum Germania și Grecia, dar, momentan, sunt planuri incipiente în această direcție. Focusul evoMAG, în 2024, este pe optimizare și eficientizare pentru a avea promoții cât mai bune și a livra cât mai rapid către clienții actuali”, mai spune Mihai Pătrașcu. 

Pentru anul în curs, evoMAG estimează investiții de aproximativ 500.000 de euro, similar cu valoarea investițiilor de anul trecut. Cea mai mare parte a acestora va fi direcționată către eficientizarea activității logistice, pentru creșterea rapidității în livrare și în platforma din spatele magazinului online, pentru îmbunătățirea experienței de cumpărare a clienților și ușurință în utilizare.

evoMAG ia în calcul, anul acesta, o creștere a business-ului între 10% și 20%, în funcție de evoluția segmentului corporate, dar și a vânzărilor către instituțiile publice, compania dezvoltând aici și un departament specializat, mai mare, dedicat licitațiilor publice prin SICAP.

În 2024, evoMAG rămâne deschis la oportunități de consolidare a poziției pe piață prin achiziții, vizând magazine online cu o bază solidă de clienți, care comercializează produse pe nișe complementare, ce se potrivesc foarte bine cu oferta existentă de produse a evoMAG.

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0