Visa Europe, a anunţat recent că împreună cu CaixaBank, Orange, Telefόnica si Vodafone a incheiat un parteneriat solid pentru a oferi servicii de plati contactless cu telefonul mobil in Spania, lansand astfel cel mai extins serviciu comercial de acest gen din Europa.
Începând cu luna februarie 2014, clienţii CaixaBank vor avea posibilitatea să facă plăţi contactless cu telefonul mobil rapid şi sigur, folosind aplicaţia pentru plăţi contactless. Prin intermediul parteneriatului cu Orange, Telefόnica şi Vodafone, datele cardului unui client CaixaBank care se înregistrează pentru serviciul de plăţi mobile sunt criptate şi stocate în siguranţă pe o cartelă SIM cu funcţionalitate contactless. Clienţii vor putea utiliza apoi aplicaţia CaixaBank mobile banking pentru a-şi gestiona mai uşor finanţele şi pentru a face plăţi contactless oriunde este afişat simbolul contactless Visa.
Orange, Telefόnica şi Vodafone au împreună o bază de clienţi care reprezintă peste 80% din piaţa spaniola.
“Această lansare de referinţă constituie încă un exemplu privind capacitatea Visa de a reuni jucători cheie pe piaţă pentru a oferi consumatorilor din Spania un nou şi complex serviciu, pe care dorim să îl extindem in continuare în Spania şi pe alte pieţe europene”, a declarat Nicolas Huss (foto), CEO, Visa Europe.
Clienţii CaixaBank vor putea face plăţi contactless cu telefonul mobil la oricare dintre cele peste 325.000 terminale contactless Visa din Spania sau cele 1,2 milioane de terminale contactless Visa din intreaga Europa. Spania este una dintre pietele cele mai dezvoltate din Europa in ceea ce priveste tehnologia contactless, cu peste 15 milioane de tranzacţii Visa contactless făcute în ultimele 12 luni.
CaixaBank este cea de-a treia bancă din Spania, cu active de aproape 343 miliarde euro, 6.631 unităţi teritoriale, 32.347 angajaţi şi cu 13,2 milioane de clienţi.
Cel mai interesant amănunt al acestei înţelegeri este acceptul celor trei mari operatori telecom de a fi împreună într-un proiect de anvergură. Este rarisimă colaborarea directă între competitorii tradiţionali, dar aici interesele sunt perfect armonizate de avantajul comun – din serviciul respectiv câştigă toată lumea!
COMMENTS