Visa lansează în România campania „Poate cea mai simplă promoţie din lume”

Visa lansează în România campania „Poate cea mai simplă promoţie din lume”

Visa Europe lansează şi în românia tradiţionala campanie de iarnă “Poate cea mai simplă promoţie din lume” pentru a încuraja plăţilor cu cardul de sărbători, anunţă compania într-un comunicat. Visa Europe va oferi astfel premii în bani şi vouchere de cumpărături românilor care plătesc direct cu cardul în magazine şi online.

Campania se derulează până pe 31 decembrie. Participarea nu este condiţionată de coduri, chitanţe sau SMS-uri. Fiecare plată cu un card Visa reprezintă o înscriere automată la tragerile la sorţi săptămânale, iar plăţile contactless oferă şanse duble de câştig.

În fiecare zi, este acordat un premiu în valoare de 1.000 de euro pentru cumpărăturile plătite în magazine sau online cu cardul. La campanie participă automat toţi posesorii de carduri Visa emise de băncile participante din România, indiferent de tipul de card, care fac cel puţin o plată online sau la POS la comercianţii din ţară sau din străinătate.

“23 decembrie este în mod tradiţional cea mai aglomerată zi din an în ceea ce priveşte sumele plătite cu cardurile Visa, românii cheltuind în medie pe oră aproape 1 milion şi jumătate de euro la comercianţi anul trecut. Cele mai mari plăţi se fac în supermarketuri, magazine de îmbrăcăminte şi benzinării. Pentru acest an, ne aşteptăm ca valoarea cumpărăturilor să crească, ţinând cont că în primele nouă luni s-a înregistrat o creştere a consumului populaţiei de peste 15%. Prin campaniile pe care le derulăm, ne dorim să încurajăm clienţii să utilizeze cardul pentru a plăti în magazine, iar cei care vor să câştige timp îşi pot face cumpărăturile de Crăciun rapid şi comod, online sau prin orice dispozitiv mobil.”, a declarat Cătălin Creţu, director general pentru România, Croaţia, Malta şi Slovenia, Visa Europe.

campania-de-iarna_2016

În plus, până pe 31 decembrie, clienţii care activează pentru prima dată opţiunea “Plata cu 1 click” pe site-urile sau prin aplicaţiile de mobil ale eMAG şi Fashion Days şi plătesc cu orice card Visa cumpărături de minimum 200 de lei câştigă automat vouchere în valoare de 50 de lei, pe care le pot folosi la cumpărături până pe 31 ianuarie 2017, se mai arată în comunicat.

„Încercăm permanent să îmbunătăţim experienţa de cumpărare online. Vrem să oferim clienţilor cea mai simplă metodă de plată şi, în acelaşi timp, să îi recompensăm pe cei care utilizează pentru prima dată Plata cu 1 click, cea mai rapidă metodă de plată online.”, a afirmat Tudor Manea, General Manager eMAG România.

“Pentru clienţii noştri shopping-ul online înseamnă acces rapid şi facil la produsele pe care şi le doresc, o experienţă unică şi un stil de viață. Cu fiecare serviciu de calitate încercăm să ne adaptăm nevoilor lor şi să le creştem încrederea în e-commerce. Parteneriatul cu Visa, prin care răsplătim clienţii care aleg să îşi achiziţioneze produsele preferate utilizand optiuea „Plata cu 1 click”, reprezintă încă un pas în direcţia îmbunătăţirii experienţei de cumpărare.”, a precizat Andrei Chirilă, Chief Marketing Officer Fashion Days.

Visa inc. (NYSE:V) este o companie internaţională de tehnologii de plată care conectează consumatorii, companiile, instituţiile financiare şi guvernele din peste 200 de ţări şi teritorii prin sisteme de plăţi electronice rapide, securizate şi fiabile.Visa nu este o bancă şi nu emite carduri, nu acordă credite şi nu stabileşte rate sau comisioane pentru consumatori.

vizual-campanie_ecommerce

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0