Vitacom Electronics, important electro-retailer din România, anunță o cifră de afaceri de 38,5 milioane de lei în primele nouă luni ale acestui an, cu 13,5% mai mare decât în perioada similară a anului trecut.
”Pentru Vitacom, primele nouă luni ale acestui an au fost caracterizate de o creștere continuă în ceea ce privește valoarea vânzărilor efectuate. Obiectivul stabilit la începutul anului 2018 a fost depășit cu 13,5% faţă de anul trecut. În ceea ce privește profitul, dacă ne referim la aceeași perioadă, vorbim de o creștere de 3%”, declară Aviva Vita (foto), PR & Marketing Manager în cadrul Vitacom Electronics.
Rezultatele obținute sunt susținute de dezvoltarea portofoliului de produse, stabilirea unui personal dedicat pentru pieţele noi, fidelizarea revânzătorilor prin acordarea anuală de beneficii, creșterea investițiilor pe partea de promovare și a personalului de vânzări. Cele mai bine vândute produse au fost sursele de alimentare, becurile cu LED, accesoriile audio, robineții, boxele, cablurile HDMI și acumulatorii plumb-acid. Majoritatea produselor care au performat sunt arondate brandului propriu Well, aflat în focusul companiei pentru dezvoltare.
Pentru anul 2018, retailerul anticipează o creştere de 15% a vânzărilor efectuate, de 57,3 milioane lei. ”Ne dorim să ţinem pasul cu piaţa şi, dacă este posibil, să depăşim valorile stabilite de către aceasta. Ne bazăm pe încrederea clienţilor, acesta fiind principalul vector care să susțină atingerea obiectivului propus”, declară Aviva Vita.
În ceea ce privește raportul vânzărilor online versus offline, retailerul Vitacom încearcă să mențină un echilibru între cele două canalele de desfacere. Vânzările online au reprezentat 55%, clienții companiei îndreptându-se tot mai mult către magazinul online – www.vitacom.ro.
Vitacom Electronics este prezentă pe piața locală din 1991, oferind produse și accesorii electronice competitive și avantajoase pentru clienții finali, fapt susținut de distincția International Gold Star for Quality, precum și de numeroase titluri acordate de Camerele de Comerț și Industrie.
Portofoliul companiei cuprinde două branduri proprii, WELL și CHROME, recunoscute la nivel național și internațional, precum și produse aparținând unor branduri recunoscute la nivel Mondial, precum: GP Batteries, Konig, Valueline, HQ, Maxell, Goobay, Fixpoint, NGS, Trevi, Apacer, Mercusys, K&M, Powerwalker, Skross.
COMMENTS