Vivre furnizează primele rezultate ale campaniei de Black Friday, care a început miercuri seară, în jurul orei 18:00. În primele 30 de minute de la lansare, platformele Vivre au fost accesate de peste 150.000 utilizatori, aproximativ 90% dintre acestea reprezentând accesări de pe mobil și din aplicație, iar 10% accesări de pe desktop și tabletă.
Vârful de trafic din primele cinci ore a fost atins la ora 19:53, iar minutul de aur a fost 21:33, cu 112 comenzi înregistrate.
În prima oră de la lansarea campaniei au fost înregistrate aproximativ 4.800 de comenzi, cu o valoare medie a coșului de aproximativ 100 euro. Produsele cu cea mai mare rată de succes au fost o canapea extensibilă la prețul de 689,99 lei și un scaun suspendabil pentru exterior la prețul de 499,99 lei, ale căror stocuri de 163, respectiv 250 de bucăți s-au epuizat în primele 10 minute de la lansare.
„Volumul total de vânzări din prima zi de Black Friday de anul trecut a fost atins anul acesta în primele 5 ore de la lansarea campaniei. Tendința cifrelor din primele ore arată că ne îndreptăm spre vânzări cel mai probabil conform estimărilor noastre, de aproximativ 10 milioane euro”, a declarat Iulian Vegheș, VP of Marketing.
În prima seară de Black Friday numărul total de utilizatori care au accesat site-ul a crescut cu peste 60% față cel de anul trecut, atingând un total de 1,16 milioane de utilizatori.
Campania se desfășoară simultan în cele nouă țări în care Vivre activează: România, Bulgaria, Ungaria, Slovacia, Slovenia, Cehia, Croația, Polonia și Grecia.
COMMENTS