Vodafone Romania il numeste pe Nedim Baytorun Consumer Business Unit Director incepand cu 1 iulie. Baytorun va fi parte a echipei executive si ii va raporta direct lui Murielle Lorilloux, CEO Vodafone Romania.
Nedim Baytorun il inlocuieste pe Mostafa El-Beltagy care isi incheie mandatul. El-Beltagy s-a alaturat echipei Vodafone Romania in martie 2018, iar de atunci a trecut dincolo dincolo de aspectele comerciale pe care le presupune rolul si a coordonat proiecte care au adus la viata misiunea brandului de a oferi tehnologie pentru o viata mai buna. Unele dintre cele mai importante proiecte ale Vodafone Romania din ultimii ani sunt legate de numele sau: prima lansare comerciala 5G din Romania, Vodafone Flex – primul abonament complet digital disponibil pe piata, Vodafone Club – noul program de loialitate pentru clienti, platformele si proiectele care au contribuit la pozitionarea Vodafone ca un brand responsabil social – initiativele „Impreuna nu lasam niciun elev in urma” si „Impreuna suntem mai puternici”. Nu in ultimul rand, acesta a condus procesul de integrare a diviziei de consumer a Vodafone cu UPC si rebranding-ul UPC, iar apetitul sau pentru inovatie si continut imbogatit s-a concretizat intr-un serviciu de ultima generatie – Vodafone TV, care a consolidat pozitia Vodafone de jucator convergent in industria de telecomunicatii.
Nedim s-a alaturat Vodafone Turcia in 2013 si a avut o serie de roluri in zona comerciala si marketing, inclusiv Head of Segments si Head of Digital Transformation & Revenue Management. Ulterior, s-a alaturat Vodafone Albania in 2019 pe pozitia de Consumer Business Director unde a coordonat transformarea agila a departamentului , devenind un brand convergent odata cu integrarea Vodafone – Abcom. In timpul mandatului sau, a fost implicat in proiecte importante de digitalizare, inclusiv prima platforma de tranzactionare digitala pe piata – GigaMarket.
Despre agricultura de precizie
Agricultura de precizie, bazata pe solutii si tehnologii digitale, permite furnizarea pentru fiecare planta a cantitatii exacte de substante (apa, nutrienti, pesticide), la momentul optim. Acest aspect are un impact major pentru reducerea risipei, optimizarii costurilor, dar si pentru protejarea mediului inconjurator, prin protejarea solului. In lipsa solutiilor digitale si a tehnologiilor pentru agricultura de precizie, mare parte din cantitatea de azot utilizata, care este cel mai comun ingrasamant, se iroseste, ca urmare a aplicarii de fertilizari uniforme pe toata suprafata culturii. Acest lucru are ca rezultat supra-fertilizarea solurilor, care afecteaza negativ calitatea acestuia, cu impact semnificativ asupra mediului si calitatii culturilor.
COMMENTS