Western Union, unul din liderii globali în servicii de plăți, a lansat o nouă versiune a aplicației mobile Western Union pentru dispozitivele care folosesc Android și Apple în Marea Britanie, Germania și Italia. Aplicația este deja disponibilă consumatorilor în Franța.
Aplicația Western Union pentru mobil reprezintă o nouă opțiune digitală pentru comunitățile de români care trăiesc în aceste piețe de a face transferuri de bani convenabile către România, fondurile transferate putând fi ridicate aici de destinatari dintr-o rețea de peste 8.000 de locații ale agenților și de la peste 3.000 de bancomate.
Noua aplicație permite clienților să efectueze confortabil transferuri de bani, prin folosirea unei game întregi de soluții de plăți, inclusiv transferuri bancare directe sau prin utilizarea cardurilor de debit și de credit.
Aplicația scurtează timpul petrecut de client în derularea operațiunii de transfer, permițând utilizatorilor să repete cu mare rapiditate tranzacții care au mai fost făcute anterior și să aleagă adresele de transfer direct din jurnalul de adrese al dispozitivului lor. În plus, aplicația oferă capabilități de scanare pentru detalii legate de cardurile de credit și de debit.
Mai mult, aplicația permite clienților să acceseze informații anterioare legate de plăți, să urmărească transferurile și să localizeze peste 500.000 de locații ale agenților Western Union din întreaga lume.
Destinatarii transferurilor pot alege să-și ridice banii fie dintr-o locație a agenților Western Union, fie să primească fondurile direct într-un cont bancar sau într-un portofel mobil, în funcție de disponibilitatea acestor opțiuni în țara de destinație.
„Viziunea Western Union este aceea a unui lider în servicii de plăți transfrontaliere şi trans-valutare. Creștem numărul de modalități de transferare a banilor în sistem, prin extinderea amprentei noastre digitale şi prin concentrarea asupra abilității noastre de a oferi servicii fizice și digitale. Rezultatul îmbunătățirii aplicației noastre mobile în Marea Britanie, Germania și Italia este acela al unui pas înainte către transpunerea în realitate a acestei viziuni”, a declarat Giovanni Angelini, Senior Vice President şi General Manager Western Union pentru Europa.
„Platforma transfrontalieră a Western Union reprezintă o combinație rară între o rețea fizică şi o rețea digitală inovatoare. Suntem permanent în căutare de soluții rapide, confortabile şi fiabile care să contribuie la creșterea amprentei noastre digitale şi mobile şi care să satisfacă nevoile clienților. Anunțăm cu bucurie creşterea compatibilităţii şi funcţionalităţii aplicaţiei noastre, prin care ne îmbunătăţim şi mai mult serviciile către clienți” a adăugat Daniela Budurea, Country Director, Western Union România și Bulgaria.
The Western Union Company este unul din liderii globali de pe piața serviciilor de plăți. Împreună cu organizațiile sale afiliate Vigo, Orlandi Valuta, Pago Facil și Western Union Business Solutions, Western Union le oferă clienților săi modalități rapide, fiabile și ușoare de a trimite sau primi bani în locații din întreaga lume, de a realiza plăți și de a achiziționa ordine de plată.
Începând cu 31 martie 2016, serviciile sub marca Western Union, Vigo și Orlandi Valuta au fost accesibile printr-o rețea comună de peste 500.000 de locații ale agenților în 200 de țări și teritorii și la peste 100.000 de bancomate și chioșcuri, inclusiv capacitatea de a trimite bani către 1 miliard de conturi bancare. În 2015, The Western Union Company a efectuat 262 de milioane de tranzacții tip consumer-to-consumer la nivel global, realizând transferuri totale de 82 de miliarde de USD între consumatori și a efectuat 508 de milioane de plăți comerciale.
COMMENTS