Ediţia de iarnă a Who’s Next 2013 propune publicului profesional 2000 de mărci din peste 40 de ţări, care expun în cadrul a şase secţiuni de modă şi accesorii, respectiv: Fame, Privateşi Private Evening, Premiere Classe, Mr. Brown, Who’s Next Accessoriesşi Mr. Brown Accessories.
România este reprezentată pentru a 17-a oară la acest eveniment, propunând 33 mărci proprii din domeniul design-ului vestimentar, confecţiilor şi accesoriilor, expuse în cinci secţiuni ale Salonului, intitulate Private Evening, Private, Fame, Premiere Classe şi WN Accessories.
Creaţiile originale ale unora dintre participanţii români au fost incluse în catalogul editat de organizatori şi în mini-expoziţia cu modele selectate.
Salonul Internaţional Who’s Nextacoperă o gamă completă de produse de modă ce ilustreză un stil de viaţă şi imprimă tendinţele pentru sezonul de iarnă 2013/2014, fiind un punct de întâlnire pentru detailişti, distribuitori, agenţi, formatori de opinie în domeniul modei, jurnalişti specializaţi, etc. Evenimentul, modulat într-o configuraţie şi structură în permanentă dinamică, propune colecţii originale de îmbrăcăminte pentru femei şi bărbaţi, realizate din ţesături inedite, confecţii şi tricotaje, produse din blană, marochinărie, încălţăminte, accesorii de modă, etc.
Ponderea cea mai mare a exponatelor revine confecţiilor textile (45%), urmate de produsele de încălţăminte (15%), bijuterii (11%), produse de marochinărie (13%), eşarfe (7%), pălării (3%) şi alte accesorii (6%). Tendinţele sunt stabilite de expozanţii europeni, respectiv Franţa (40%), alte ţări europene (45%), Asia (10%), America (1%) şi Orientul Mijlociu (4%).
COMMENTS