Xerox a publicat raportul global de responsabilitate socială corporativă pe 2018, care detaliază impactul eforturilor de sustenabilitate întreprinse de companie în cadrul operațiunilor desfășurate în 160 de țări.
Printre cele mai importante informații din raportul de anul acesta se numără faptul că toate produsele eligibile lansate de Xerox au primit certificarea etichetelor eco Electronic Product Environmental Assessment Tool (EPEAT) și EPA ENERGY STAR, că produsele și părțile returnate de clienți la finalul ciclului de viață au fost remanufacturate, refolosite, reciclate sau au fost utilizate pentru producerea de energie ți că angajații Xerox au donat 91.000 de ore de voluntariat proiectelor comunităților locale.
Este primul Raport de progres privind responsabilitatea socială corporativă, un rezumat al obiectivelor și performanțelor înregistrate de companie pe segmentele de protejare a mediului, grijă pentru comunități și guvernanță. Raportul de progres a fost realizat pentru a optimiza comunicarea cu publicurile țintă și pentru a oferi „pastile” de informații ușor de folosit, care reflectă în timp real rezultatele și obiectivele companiei pentru fiecare segment.
De asemenea, Xerox anunță două noi obiective de sustenabilitate: reducerea consumului de energie cu 25% până în 2025 și reducerea emisiilor de gaze cu efect de seră cu 25% față de 2016.
„Xerox este o companie emblematică bazată pe inovație, ceea ce ne permite să investim în mod inteligent pentru a crea produse și servicii care să îi ajute pe clienții noștri să fie mai productivi și sustenabili și să își mărească profiturile,” spune John Visentin (foto), vicepreședinte și CEO, Xerox.
Raportul global de CSR se concentrează pe modul în care Xerox inovează în permanență în domeniul serviciilor și produselor sustenabile care optimizează productivitatea utilizatorilor. Aceste noi tehnologii create conectează lumea fizică și lumea digitală, fără a afecta în mod negativ mediul înconjurător și siguranța și sănătatea oamenilor. De exemplu, Xerox a lansat în 2018 programul „Pentru fiecare imprimare, câte o plantare” în parteneriat cu PrintReleaf, prin intermediul căruia clienții Xerox își pot reduce amprenta lăsată asupra mediului de activitățile lor și pot sprijini eforturile globale de reîmpădurire.
În fiecare an, Xerox își analizează abordarea și rezultatele privind activitățile de responsabilitate socială corporativă (CSR) din domeniile social, economic și mediul înconjurător. Raportul a fost realizat în conformitate cu standardele Global Reporting Initiative (GRI) și se aliniază parțial cu United Nations Sustainable Development Goals (SDGs), stabilite în 2015.
COMMENTS