YOU, noua aplicație de online banking a BRD, a fost îmbogățită cu o gamă de funcționalități

YOU, noua aplicație de online banking a BRD, a fost îmbogățită cu o gamă de funcționalități

Lansată, într-o primă versiune, la sfârșitul anului trecut, YOU – noua aplicație de online banking a BRD – a fost îmbogățită cu o gamă de funcționalități care permit accelerarea migrării către noua platformă a întregii baze de utilizatori ai serviciilor MyBRD. Peste 120.000 clienți folosesc deja noua platformă, urmând ca și ceilalți utilizatori să fie transferați  gradual către platforma YOU.  Clienții pot deja utiliza în paralel ambele aplicații pentru acomodare.

Gama de funcționalități disponibilă în acest moment include, printre altele:

  • verificarea soldului
  • plata facturilor
  • transferuri de bani intra și interbancare, schimburi valutare
  • programarea de plăți recurente sau cu dată în viitor
  • descărcarea extraselor de cont
  • verificarea stadiului tranzacțiilor realizate (finalizate sau în curs de procesare), transmiterea dovezii plății/transferului prin aplicații de mesagerie
  • personalizarea aplicației: fotografie de profil, limbă, PIN, acord de marketing
  • validarea prin biometrie a plăților online făcute cu cardul BRD (SCA e-commerce)
  • înrolarea cardurilor în Apple Pay; în curând, plata cu telefonul va fi disponibilă și pentru telefoanele cu sistem Android.

În magazinele de aplicații Apple și Android există deja versiuni care se actualizează periodic, urmând ca, din luna iunie, să fie disponibilă și versiunea destinată utilizatorilor de terminale Huawei.

După descărcarea YOU din magazinele de aplicații, clienții o pot activa în mod exclusiv online, fără a fi nevoie de o vizită într-o agenție bancară.

Mai rapidă, mai simplă și mai flexibilă, aplicația YOU BRD va fi în continuare dezvoltată pornind de la sugestiile clienților pentru a oferi o experiență 100% digitală intuitivă și completă.

De-a lungul întregii perioade în care se va desfășura transferul către YOU, BRD rămâne aproape de clienții săi, care au la dispoziție toate canalele de comunicare (SMS, e-mail, Contact Center, canalele de social media, agenții) pentru informații despre migrarea către platforma YOU.

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0