- Anul 2022 a fost caracterizat de o creștere a numărului de clienți, a programului de parteneriate și a abonamentelor de fidelitate Plus
Previziunile actualizate pentru întregul an ale Zalando sunt realizate într-un mediu economic dificil - În 2023 compania se va concentra pe creșterea profitabilă, pe măsură ce organizația se simplifică cu scopul de a încuraja inovație și viteza de reacție
- Compania continuă să investească strategic în creșterea relevanței, în sortiment și în deschiderea infrastructurii logistice pentru parteneri
- Obiective pentru 2023: Creștere între 1% și 7% pentru valoarea totală a mărfurilor vândute (GMV – Gross merchandise value), veniturile vor evolua între -1% și 4%, adj. EBIT de la 280 de milioane până la 350 de milioane de euro
Zalando, una dintre cele mai importante platforme online din Europa pentru fashion și lifestyle, progresează în strategia sa de a-și crește baza de clienți și a aprofunda relațiile cu aceștia, depășind piața online de fashion european în perioada de trei ani până în 2022. Numărul clienților activi a crescut cu 6% la peste 51 de milioane anul trecut, iar programul Plus de loialitate al Zalando și-a dublat numărul de membri la peste 2 milioane comparativ cu un an în urmă.
Daniel Roginski, General Manager CEE Zalando, adaugă: „Suntem prezenți în România de mai puțin de un an și suntem deja foarte mulțumiți de dinamica pieței. Prezența noastră reprezintă o oportunitate unică de a ne continua călătoria spre a deveni The Starting Point for Fashion în Europa. Astăzi le aducem clienților noștri români cel mai cuprinzător sortiment, cu o gamă largă, de până la 1.800 de branduri, de la branduri clasice de sport, și până la branduri de larg consum, cu cerere mare. Avem, de asemenea, mărci premium care sunt foarte atractive pentru clienții noștri, deoarece sunt de obicei prezente în topul celor mai căutate branduri. În 2023, obiectivul nostru este clar – ne propunem să fim locul pe care clienții noștri români îl iau în considerare atunci când vine vorba de modă, inspirație și stil de viață. Pentru a face acest lucru, vom continua să ne ascultăm clienții și să răspundem așteptărilor acestora, concentrându-ne pe crearea unui sortiment și mai relevant la nivel local și pe parteneriate cu branduri locale.”
COMMENTS