Zitec, unul dintre principalii producători locali de aplicații online, mizează pe creșterea cu 15% pe an a pieței de servicii digitale din România. În acest sens, compania demarează un nou proiect în cadrul căruia organizează lunar, în 2016, workshop-uri gratuite de digital marketing pentru persoanele cu un grad de înțelegere mediu spre avansat în domeniu, punând accent în special pe segmentul de e-commerce.
Proiectul are ca scop transmiterea, într-un mod aplicat, a bunelor practici în digital marketing și se adresează nivelului managerial din companii relevante românești, în special managerilor din e-commerce. Durata fiecărui workshop este de 4 ore, acestea fiind susținute de Ioana Slobozianu (foto), Head of Online Marketing în cadrul Zitec, specialist cu o experiență de peste 10 ani în domeniu care a fost implicat de-a lungul timpului în unele dintre cele mai importante proiecte online din România.
“Avem o experiență extinsă în ceea ce înseamnă e-commerce în România și putem să împărtășim aceste cunoștințe cu specialiștii din piață. Personal, sunt convinsă că dacă facem acest lucru vom reuși să îi ajutăm punctual să își majoreze afacerile. Aceasta, implicit, se va traduce prin creșterea pieței din România și printr-un return indirect către servicii digitale în portofoliul companiei”, a declarat Ioana Slobozianu.
Potrivit spuselor sale, un alt scop al proiectului este acela de poziționare a Zitec în categoria de servicii de digital marketing premium. “Avem o satisfacție imensă atunci când feedbackul este excelent, iar soluțiile propuse și implementate vin cu rezultate imediate în veniturile magazinelor online”, a mai adăugat Slobozianu.
Astfel, în perioada aprilie – mai 2016 au fost organizate două ediții pilot în cadrul acestui proiect, în urma cărora participanții au parcurs metodologia Zitec pentru a formula strategii coerente și consecvente pentru afacerile lor e-commerce, cu scopul de a planifica activitățile de digital marketing potrivite, în funcție de importanță și de costuri.
Având în vedere succesul edițiilor pilot, proiectul va fi extins pe tot parcursul anului și va avea o frecvență lunară. Următorul workshop organizat de Zitec care va pune în discuție subiecte legate de domeniul marketing-ului digital pentru e-commerce se va desfășura pe data de 15 iunie, la sediul companiei.
Producătorul local de aplicații online oferă servicii digitale, end to end, de la dezvoltarea unui site sau a unei aplicații, la hosting în cloud, tracking avansat (web analytics), optimizarea experienței utilizatorilor și promovare online.
În 2015, ponderea serviciilor de online marketing în cifra de afaceri a Zitec a fost de 15%, însumând aproximativ 700.000 euro, în creștere cu 35% față de anul anterior. Departamentul a deservit un portofoliul internațional pentru servicii de digital marketing de peste 30 de clienți, printre care s-au numărat Paravion, City Grill, TechSoup SUA, Roche și TotalSoft.
COMMENTS